700 × 120

محمد قماح - اغنية لسه فاكرة Mp3 استماع وتحميل مباشر

المشاركة رقم #
محمد قماح - اغنية لسه فاكرة 2016 Mp3 استماع وتحميل تنزيل مباشر مجاني
من البوم محمد قماح - احلى من اللى فات Mp3
Youtube - Dailymotion - Download - Online


كلمات أغنية لسه فاكرة 

جه في بالي و إفتكرت سنين عشهالي

رحت فجأة و خادني خيالي لحاجات جربتها أول مرة معاه


لسه فاكره روحه صوته كلامه و شكله

حافظه صم أنا أصلي مذاكره

مهما أقابل ناس في حياتي أنا مش بنساه


فيه حاجات مش بنسهاله حبيبي مستعد أعدهاله

وإللي في بالي لو جه يوم في باله هيجي أوام


سيبوني بس مرة بعيني أشوفه يمكن وحشته انا عارف ظروفه

مش جايز نفسه يجي ومانع خوفه وزيي تمام


جِهْ فِي بَالِيّو إفتكرت سِنَّيْنِ عشهالي

رَحَتْ فَجْأَةٌ وَخَادِنِي خَيَالِيّ لِحَاجَاتِ جَرِبَتِهَا أُوِّلَ مرَّةُ معاه

لسه فَاِكْرَهْ رَوِحَهُ صَوْتُهُ كَلَاَمِهِ وشَكْلَهُ

حَافِظُهُ صمٍ أَنَا أَصَلِيَ مذاكره

مَهْمَا أَقَابَلَ نَاسُ فِي حَيَّاتِيٍّ أَنَا مَشَّ بِنَسَاِهِ


فِيهِ حَاجَاتٍ مَشَّ بنسهاله حَبيبَيْ مُسْتَعِدَّ أعدهاله

وَاللَّيُّ فِي بَالِيٍّ لَوْ جِهْ يَوْم فِي بَالِهِ هَيْجِي أَوامِ


سَيَّبُونِي بَسْ مَرَّةَ بِعَيِّنَِيٍّ أَشُوفِهَ يَمُّكُنَّ وَحْشَتُهُ انا عَارِف ظُروفِهِ

مَشَّ جايز نَفْسهُ يجي وَمَانَعَ خُوَّفُهُ وَزَّيْي تمَامَ


مهما قالوا عارف إن أنا بالنسبة له حب مش هيروح من باله

لو فات من وقتها بعد ده كله سنين


نفسي أقابله ده إللي عمري ما حبيت قبله

عشت جنبه سنين تحسبله

لو معشتش عمري عشانه أعيشه لمين


فِيهِ حَاجَاتٍ مَشَّ بنسهاله حَبيبَيْ مُسْتَعِدَّ أعدهاله

وَاللَّيُّ فِي بَالِيٍّ لَوْ جِهْ يَوْم فِي بَالِهِ هَيْجِي أَوامِ


سَيَّبُونِي بَسْ مَرَّةَ بِعَيِّنَِيٍّ أَشُوفِهَ يَمُّكُنَّ وَحْشَتُهُ انا عَارِف ظُروفِهِ

مَشَّ جايز نَفْسهُ يجي وَمَانَعَ خُوَّفُهُ وَزَّيْي تمَامَ 


350 × 250
350 × 250

المصدر :

من قسم:

التوقيع
اخر مواضيعى:

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق