700 × 120

اكمل - اغنية ابعد عنى Mp3 استماع وتحميل مباشر

المشاركة رقم #
اكمل - اغنية ابعد عنى 2016 Mp3 استماع وتحميل تنزيل مباشر مجاني
 Mp3Youtube - Dailymotion - Download - Online


سمعنا أغنية اكمل ابعد عنى ؛ سماع وتحميل أغنية اكمل ابعد عنى Mp3 ؛ تحميل أغنية اكمل ابعد عنى Mp3؛ استماع أغنية ابعد عنى ؛ كلمات أغنية ابعد عنى ؛ تحميل أغنية ابعد عنى ؛ كلمات أغنية اكمل ابعد عنى ؛ اغنية ابعد عنى Mp3 ؛ تحميل اغنية ابعد عنى Mp3 كامله ؛ اغنية ابعد عنى اكمل ؛ عايز اسمع اغنية ابعد عنى ؛ اغانى اكمل ؛ البومات اكمل ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى اكمل ؛ استماع اغانى اكمل ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية ابعد عنى اكمل ؛ اغانى اكمل؛ البومات اكمل ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى اكمل ؛ استماع اغانى اكمل ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات أغنية ابعد عنى 
امشى اتفضل ابعد عنى
واعمل فيها مجروم

انا مش هندم ع اللى يبيعنى
او من قلبى يروح

وبألف سلامة السكة اللى تودى
تانى ومتجيش

انا عايزك قد كلامك وابعد
بس مترجعليش

من قالك هندم ع اللى بايده
باعنى مقدرنيش

انا مش عايك تشغل بالك
هعمل ايه بعديك

انا هنساك من اول ليلة
الدور والباقى عليك

وبألف سلامة السكة اللى تودى
تانى ومتجيش

انا عايزك قد كلامك وابعد
بس مترجعليش

من قالك هندم ع اللى بايده
باعنى مقدرنيش 

350 × 250
350 × 250

المصدر :

من قسم:

التوقيع
اخر مواضيعى:

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق